Taken aanmaken in de app HortiHeat

Gepost door
Gepost op: 20 april 2020 door: Martine Kester

Nieuwe functionaliteit: Taken

Sinds kort kun je taken aanmaken in de app HortiHeat. Als jij met collega’s samenwerkt in HortiHeat, kun je ook voor je collega’s taken aanmaken. Deze kun je natuurlijk ook voor jezelf aanmaken. Zo vergeet je bijvoorbeeld niet meer dat je die ene offerte moet nabellen!

Hoe werkt deze functionaliteit?

  1. Via het dashboard in HortiHeat maak je een taak aan door links te kiezen voor ‘Taken’ en dan op de oranje knop ‘Nieuwe taak’ te klikken.
  2. Je beschrijft de taak, geeft aan of je de taak wel of niet wilt delen met collega’s en geeft er een datum aan. Vervolgens klik je op ‘Opslaan’.
  3. De taak verschijnt op het dashboard onder ‘Taken’ en je ziet wanneer de taak uitgevoerd moet worden.
  4. Wanneer de taak uitgevoerd is, kun je de taak uitvoeren door het hokje aan te vinken. Deze taak komt dan te staan onder ‘Voltooide taken’. 
  5. Onder het tabblad ‘Connect’ vind je een overzicht van je taken en contactmomenten. 

Kom je er niet uit? Twijfel niet en mail naar info@hortiheat.nl of bel naar 0174-642622

Nog meer nieuws