Ga op de website van HortiHeat naar de button ‘inloggen’ en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in.
Heb je nog geen abonnement? Neem contact op met onze HortiHeat support en sluit je abonnement af.
Het is ook mogelijk om in te loggen via Floriday. Klik op de 9 puntjes rechtsboven in het scherm. Hier verschijnen jouw Floriday apps, waaronder HortiHeat. Je bent nu direct ingelogd in HortiHeat.
Op het dashboard vind je een overzicht van de belangrijkste pagina's. Hier kun je direct een Floriday-aanbieding maken of je eerdere aanbiedingen bekijken onder het kopje 'Concepten'. Rechtsboven vind je een overzicht van de planning, waar je ook meteen een nieuwe taak kunt aanmaken
Workspace partner:
Maak je gebruik van een eigen workspace en van de workspace van een partner, dan is het linksonderin mogelijk te wisselen van account. Nodig hier als workspace eigenaar nieuwe kwekers uit en bepaal welke permissies deze kwekers krijgen.
Beheer je netwerk en maak eenvoudig contact met kwekers en kopers.
Hier is het mogelijk om klanten en andere connecties te beheren. Bekijk wie de contactpersoon is van het bedrijf dat je zoekt en neem direct contact op.
Het is mogelijk om je Floriday netwerk te importeren in HortiHeat.
Heb je al een account in de oude versie van HortiHeat? Dan kunnen we jouw gehele netwerk naar de nieuwe versie overzetten!
Verstuur aanbiedingen en offertes via de Floriday Aanbieding of maak de aanbieding handmatig op met de prijslijst.
Hoe maak je een Floriday aanbieding?
1.. Maak een aanbieding aan in Floriday en kopieer het linkje van deze aanbieding (Let op: je kunt de inhoud van de aanbieding in HortiHeat niet meer aanpassen. Kies ook hier direct de klanten naar wie je deze aanbieding wilt versturen.)
2. Klik op het plusje bij de Floriday Aanbieding
3. Plak de link in de balk in HortiHeat
4. HortiHeat haalt de aanbieding op
5. Maak de lay-out op (Let op: dit kun je standaard instellen in de instellingen van je account)
6. Verstuur de aanbieding direct of plan hem in voor een later moment
Stel de prijslijst samen
1. Vul alle vereiste invulvelden in
2. Bepaal naar wie je de lijst wilt versturen
3. Voeg artikelen toe. (De artikelen zijn gekoppeld met de catalogus in Floriday).
4. Verstuur de aanbieding direct of plan hem in voor een later moment
In planning bekijk je je agenda inclusief de taken die je hier aan toe kunt voegen. Het is mogelijk de taken te labelen met een kleurtje. De kalender is overzichtelijk opgesteld, zodat je een goed overzicht hebt van wat er per dag op de planning staat.
Het toevoegen van een taak:
Leg contactmomenten vast en raadpleeg je tijdlijn.
Op de pagina 'Contactmomenten' kun je een overzicht krijgen van e-mails die nog moeten worden verzonden en belafspraken die nog moeten worden afgehandeld. Je hebt ook de mogelijkheid om hier fysieke ontmoetingen met connecties of beursbezoeken toe te voegen.
Krijg je een foutmelding of heb je problemen met inloggen? Meer informatie vind je in dit artikel.
Vul de juiste inloggegevens in. Jouw gebruikersnaam is altijd een e-mailadres.
Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan onderin het vak op ‘wachtwoord vergeten?’. Vul uw gebruikersnaam in en klik op de knop 'Reset code aanvragen'. Via de e-mail krijgt u een code waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen.
Weet je je gebruikersnaam niet meer of ontvang je geen e-mail om je wachtwoord te resetten? Neem dan contact op met onze supportafdeling. Zij helpen je graag verder.
Automatisch ingevulde gegevens
Na het aanpassen van je wachtwoord, kan het zijn dat je oude wachtwoord nog is opgeslagen in de browser. Wanneer je vergeet dit wachtwoord aan te passen, zal het inloggen ook niet werken. We raden daarom aan om na het aanpassen van je wachtwoord ook het opgeslagen wachtwoord te wijzigen.
Zodra je je nieuwe wachtwoord invult, vraagt je browser doorgaans automatisch of je het oude opgeslagen wachtwoord wil vervangen door het nieuwe wachtwoord. Als dit niet gebeurt, kun je ook zelf eenvoudig je wachtwoorden beheren.
Als je ziet dat het wachtwoord automatisch wordt ingevuld, klik je in het veld van het wachtwoord. Google Chrome toont dan een menu waar Wachtwoorden beheren staat. Klik hier op. Op de volgende pagina vind je onder 'Opgeslagen wachtwoorden' je wachtwoorden terug. Klik hiernaast op de 3 puntjes > Wachtwoord wijzigen. Uit veiligheidsoverwegingen zal er gevraagd worden om het wachtwoord van je computer opnieuw in te voeren. Hierna kun je naar wens het opgeslagen wachtwoord wijzigen.
Cookies verwijderen
We merken vaak dat het ook helpt om cookies te verwijderen. Veel gebruikers willen echter niet alle cookies verwijderen, omdat er dan data van andere websites verloren kan gaan die je niet wil missen.
Hoe verwijder ik cookies?
Klik op de drie bolletjes rechtsbovenaan in je browser Chrome (dus niet in HortiHeat zelf, maar achter je webadres-balk).
Kies voor: Instellingen
Klik aan de linkerkant op Privacy en beveiliging
Kies voor Cookies en andere sitegegevens
Ga naar Alle cookies en sitegegevens weergeven
Je krijgt nu een lijst waar cookies van HortiHeat staan. Je kunt alleen deze cookies verwijderen door op het prullenbakje erachter te klikken. Sluit vervolgens je browser af en start deze opnieuw op.
Schakel de extensies in Google Chrome tijdelijk uit
Als de bovenstaande oplossingen geen uitkomst hebben geboden, dan kan het ook aan de extensies van Google Chrome liggen. Dit zijn hulpprogramma's binnen Chrome die vaak helpen, maar soms ook dwars kunnen liggen. Om na te gaan of het hier aan ligt, schakel je de extensies tijdelijk uit.
Klik op de drie bolletjes rechts bovenaan in je browser Chrome (dus niet in HortiHeat zelf, maar achter je webadres-balk)
Kies voor: Meer hulpprogramma's
Klik op Extensies
In het volgende scherm zie je jouw geïnstalleerde extensies. Zet nu de schuifjes om van elke extensie en probeer nu opnieuw in te loggen.
Als je hierna wél kan inloggen, schakel dan één voor één de extensies aan tot je opnieuw niet kan inloggen. Zo weet je welke extensie roet in het eten gooit. Hou deze extensie uitgeschakeld of verwijder de extensie.
Controleer je antivirusprogramma
In sommige gevallen kan je antivirusprogramma bepaalde websites blokkeren, zonder dat dit nodig is. Controleer dan ook je antivirusprogramma om te zien of dit programma het bezoeken van de website van HortiHeat blokkeert.
Met de meeste antivirusprogramma's kun je een uitzondering instellen voor geblokkeerde websites. Mochten de bovengenoemde oplossingen geen uitkomst hebben geboden, controleer dan of HortiHeat is geblokkeerd in je antivirusprogramma.
Heb je een vraag, wil je je hart luchten of wil je een complimentje geven? Laat het ons vooral weten. HortiHeat experts Erik en Pam staan altijd voor je klaar via de telefoon of mail.