Al je klantafspraken in één overzicht

Alle notities voor iedereen toegankelijk op een centrale plek

Als ik hier noteer wat ik met een klant heb besproken, kunnen mijn collega's dat ook lezen. Voorheen mailde ik de notities naar mezelf toe, maar die waren voor een ander niet gemakkelijk terug te vinden. Nu is dat allemaal centraal vastgelegd.

Ilse Vink - accountmanager bij Tesselaar Alstroemeria

Zo maak je een notitie aan

  1. Ga naar ‘Notities’ in het linkermenu in je dashboard
  2. Klik rechts bovenin op de button ‘Nieuwe notitie’
  3. Selecteer het bedrijf waarvoor je de notitie aanmaakt
  4. Voeg het contactpersoon van het bedrijf met wie je hebt gesproken toe
  5. Geef aan welke type contact je hebt gehad
  6. Beschrijf het klantcontact; wat heb je besproken of zijn er afspraken gemaakt?
  7. Vul in wanneer het contact heeft plaatsgevonden
  8. Deel de notitie met jezelf of collega’s. Let op: je bent verplicht om hier een collega in te vullen.
  9. Voeg een taak aan de notitie toe door op ‘taak toevoegen’ te klikken. Dit is handig wanneer een notitie actie vereist. Wijs een taak aan een collega toe, hang er een deadline aan, beschrijf de taak en geef aan wat voor typetaak het is. Door het vinkje ‘delen met team’ aan te zetten, deel je de taak als vanzelfsprekend met je team. Wil je de taak voor jezelf houden? Zet het vinkje dan uit.
  10. Sla de notitie (en de taak) op door op de button ‘aanmaken’ te klikken.
© 2017 - HortiHeat